malaynews1. Powered by Blogger.

ARTIS Nora, Nedim Mengaku Berbincang Tentang Masa Depan


Menerusi foto-foto yg dimuatnaik pasangn ini di laman Instagram masing-masing jelas menunjukkn bahawa pasangn Nora Danish dan Nedim Nazri sedang melayari saat-saat bahagia sebagai pasangn bercinta.

Malah pasangn sama cantik sama padan ini turut ke Majlis Berbuka Puasa Air Asia dan Air Asia X yg diadakn di Hotel Mandarin Oriental Kuala Lumpur, semalam (Isnin), bersama-sama.

Akui sedng memahami dan mendalami baik buruk masing-masing Nora dan Nedim kini lebih serasi dan selesa bersama.

“Kami sekarang dalm fasa menerima dan memahami perangai baik dan buruk masing-masing…Kami tak mahu tahu yg baik sahaja sebab nanti masalah di kemudian hari.

“Penting untk kita menerima baik dan buruk pasangn kita kerana daripada situ ikatn sesebuah perhubungan itu boleh diperkukukah,” kata heroin Pengantin Malam ini  ketika ditemui.

Apabila ditanya tentng kenyataan yg dikeluarkan oleh blog-blog hiburan yg memberitahu mereka sedang sibuk dngan persiapan perkahwinan, pasangn ini cepat-cepat menyangkal dakwaan tersebut.

“Jangan percaya kepada tulisan-tulisan pada blog kerana secara jujurnya tiada apa-apa persiapan kahwin pun sekarang.

“Kalau sampai masanya nanti, saya akn buat majlis yg ringkas kerana kami masing-masing pernah berkahwin…Kalau ada persiapan pun mungkin tempahan baju saja,” jawabnya Nora mesra.



Tambah Nora jika ditakdirkn kembali menjadi isteri majlis pernikahan dan perkahwinannya akn disempurnaan dalm suasana yg ringkas dan sederhana.

“Kami tidak akn mengutamakn bab-bab hantaran atau persiapan yg terlalu beria-ia kerana adalah lebih baik melaksanakn yg wajib sahaja, iaitu akad nikah,” kata Nora.

Bagaimanapun Nora tidak menafikn ada berbincang mengenai masa depan bersama Nedim tetapi ia sekadar perbincangan biasa.

"Alhamdulillah, ‘family’ kami agak ‘sporting’ dan tak pernah mendesak kami untk cepat-cepat kahwin,” katanya mengakhiri perbualan.

0 Komentar untuk "ARTIS Nora, Nedim Mengaku Berbincang Tentang Masa Depan"
Back To Top