malaynews1. Powered by Blogger.

OH ARTIS!!! Luahan Hati Miera Liyana Selepas Terpaksa Tayang Payudaranya Dalam Filem



NAMA Miera Liyana sebelum ini pernah hangat diperkatakan setelah aktres muda

ini tampil berani memakai gaun labuh yg mendedahkan sebahagian payudaranya.

Bagaimanapun isu berkenaan telah lama berakhir dan gadis berusia 21 tahun ini 

sudah berjanji untuk mengambil iktibar agar berpada-pada dalam berpakaian.


Namun terbaru, Miera atau nama sebenarnya Miera Liyana Kasmi sekali lagi tampil

mengejutkan media yg hadir menyaksikan filem terbaru lakonannya, Dendam 

Orang Mati. Bukan sahaja kerana filem itu seram, tetapi kerana aksi berani dan 

‘daring’ Miera dalam menjayakan wataknya sebagai Min.

Antara babak tersebut melibatkan Miera memakai baju mandi dan adegan di atas 

katil bersama Fizz Fairuz.

“Sejujurnya saya memang berat hati untuk menjayakan babak tersebut, tapi bila 

saya fikir ia hanyalah untuk memenuhi karakter sahaja. Apatah lagi setelah diyakinkan 

pengarah (Jason Chong) bahawa babak itu dirakamkan dari jauh (wide shot) dan

kemudian akan disunting, jadi saya bersetuju untuk lakukan.




“Malah saya tak rasa diri saya dieksploitasi, kerana saya anggap ia satu cabaran

dan sebagai pelakon saya hanya menjalankan tanggungjawab saya seperti yg 

dikehendaki pengarah dan skrip,” katanya

Ujar Miera, dia tidak menyesal menjayakan babak tersebut, namun sekiranya ada 

filem atau drama yg memerlukan dia berpakaian sebegitu lagi, dia akan menolak.

“Saya boleh katakan ia adalah lakonan paling ‘daring’ saya dan biarlah ia jadi 

lakonan pertama dan terakhir saya untuk aksi seperti itu. Dan saya juga sudah 

bersedia menerima apa jua kritikan kerana saya bukan boleh puaskan hati semua

 orang,” katanya.

Turut diterajui oleh Lisa Surihani, Dendam Orang Mati mengisahkan misteri Lena

yg tersedar dari koma selama dua tahun dan hilang ingatan akibat kemalangan.

Filem ini bakal menjengah seluruh pawagam tanah air mulai 23 Oktober 20



 

0 Komentar untuk "OH ARTIS!!! Luahan Hati Miera Liyana Selepas Terpaksa Tayang Payudaranya Dalam Filem"
Back To Top