malaynews1. Powered by Blogger.

TERKINI Umie Aida Kembalikan Wang RM80,000, Tarik Diri Jadi Duta YSLM

Pelakon dan penyanyi, Datin Umie Aida menegaskn bahawa dia tidak mempunyai sebarang kaitn dngan syarikat YSLM yg sebelum ini berhasrat untk menjalinkn beberapa kerjasama dngannya terutama dalam hal-hal yg melibatkn aktiviti amal dan kebajikan.


Umie Aida Kembalikan Wang RM80,000, Tarik Diri Jadi Duta YSLM

Umie Aida yg juga adik kepada penerbit serta pengarah filem terkemuka, Erma Fatima berkata demikian dalam satu kenyataan media yg dihantar semalam.

"Pada Jumaat lepas, Saya menghadiri satu mesyuarat dngan sebuah syarikat bernama YSLM yg berhasrat mahu mengambil saya sebagai artis di bawah naungan mereka bagi tujuan aktiviti amal dan kebajikn untk membantu anak-anak yatim dan golongan susah.

"Pada awalnya, saya bersetuju tetapi atas sebab-sebab tertentu saya terpaksa membatalkn niat untk menjadi artis naungan syarikat tersebut.

"Mereka juga ada memberi saya wang tunai sebanyak RM80,000 sebagai hadiah tetapi keesokan harinya saya mengambil keputusn untk memulangkn semula wang tersebut.

"Oleh yg demikian, saya memohon jasa baik kepada pihak-pihak yg mengambil gambar-gambar saya pada hari berkenaan agar tidak menggunakn gambar tersebut untk kepentingan syarikat.

"Sekiranya gambar-gambar saya digunakn, saya tidak akan teragak-agak untk mengambil tindakn undang-undang. Saya ingin tegaskn sekali lagi di sini bahawa saya bukan artis atau duta YSLM. Saya hanya duta kepada Phytoscience Stemcell dan tetapi serta masih setia bersama mereka," katanya.

Dalam pada itu, Umie Aida baru-baru ini turut mengambil langkah positif dngan memakai tudung bagi menutup aurat sempena Ramadan ini.

"Bagaikan tidak lengkap keluar rumah tanpa memakai hijab," itulah kenyataan Umie Aida ketika diminta mengulas tentang perubahan imej terbarunya itu.

"Sejak penyertaan saya dalm kelas agama tahun lalu, banyak membuka hati saya untk terus memakai tudung," katanya.

0 Komentar untuk "TERKINI Umie Aida Kembalikan Wang RM80,000, Tarik Diri Jadi Duta YSLM"
Back To Top