malaynews1. Powered by Blogger.

TERKINI Pendedahan: Tentera Israel Tipu Rakyat Untuk Bom Hospital

Operasi 'Ground Operation' yg dilakukn oleh tentera Zionis telah beberapa hari berlalu. Misi tersebut bertujuan menghapuskn pejuang dan laluan sulit Hamas tetapi realitinya, banyak orang awam yg terkorban.



Dua hari lepas, satu hospital di Gaza telah dibom oleh Israel. Pengeboman itu telah menggadaikn 5 nyawa yg tidak bersalah. Tapi pendedahan sebenar kenapa Israel menyerang hospital ini telah didedahkn oleh salah seorng askar Israel sendiri.

Askar Israel tersebut yg menggunakn nama IDF DESTERER di laman perkongsian gambar 4Chan telah menulis petikan yg bertajuk "GOODBYE" bahawa dia dan skuadnya disuruh mengebom sebuah hospital kerana diberitahu ianya adalah pusat kawalan Hamas.


Pendedahan: Tentera Israel Tipu Rakyat Untuk Bom Hospital

Secara penuhnya DESTERER menulis:

"Saya dah tak tahan lagi. Saya dan skuad saya disuruh untk menghancurkn sebuah hospital kerana ia dikenalpasti sebagai pusat kawalan Hamas. Saya tahu ianya tidak benar, kerana saya pernah dihantar kesana untk misi undercover sebelum ini, dan tiada apa-apa disana, hanya perkerja yg baik-baik, Saya tinggalkn medan perang kerana saya tahu niat sebenar orng atasan."

DESTERER juga menambah:

"Saya mungkin akn dibelasah dan di kurung didalam penjara untk seberapa lama kerana itu, tapi saya tidak peduli kerana sudah banyak nyawa tidak bersalah sudah saya ambil."
Selamat tinggal, saya mempunyai memori yg indah ketika berada disini(4Chan). Jangan putus harapan. Harap anda semua mempunyai kehidupan yg lebih baik.

Pendedahan mengejutkn DESTERER jelas menggambarkn wajah dan tembelang negara haram Israel sebenarnya telah banyak membuat penipuan bukan sahaja kepada dunia, tapi kepada rakyatnya sendiri.

0 Komentar untuk "TERKINI Pendedahan: Tentera Israel Tipu Rakyat Untuk Bom Hospital"
Back To Top