malaynews1. Powered by Blogger.

BERITA Selebriti Terkenal Buka Tudung Selepas Kena Cerai

 Selebriti terkenal, Marshanda mengejutkn peminatnya di Indonesia selepas mengambil keputusan untk tidak lagi bertudung selepas bercerai dngan suaminya, Ben Kasyafani bulan lalu.


Selebriti Terkenal Buka Tudung Selepas Kena Cerai

Meurut Marshanda, dia mengambil tindakan tersebut kerana dikatakn tidak rasa terhubung dngan penampilannya sejak empat tahun lalu itu dan ingin berasa bebas selepas bercerai lapor portal Kapan Lagi.

Marshanda menulis di laman sosial Instagram menegaskn dia tidak lagi kisah dngan pandangan orng tentang keputusannya dan bahagia dngan kehidupannya sekarang.

"Saya tidak perlu perhatian daripada anda semua kerana saya tidak peduli dngan apa juga yg anda ingin katakn tentang keputusan saya.

"Kebahagian saya terletak dalm tangan saya sendiri dan bukannya ditentukn oleh orng lain," katanya.



Keputusan Marshanda itu turut mendapat pelbagai reaksi daripada peminatnya di Indonesia yg terkejut dngan tindakannya membuka tudung.

"Cha, dulu saya tidak meminati anda tetapi selepas kamu berkahwin dan mempunyai anak, saya mulai suka dngan kehidupan baharu kamu.

"Tapi hari ini, kekaguman saya untk kamu sudah hilang," kata salah seorng peminatnya di laman sosial Instagram.



Bagaimanapun ada peminat yg mempertahankn tindakan pelakon itu dan menganggap ia adalah pilihan Marshanda dan tiada siapa boleh memaksanya.

"Jangan terlalu cepat menilai kerana dia lebih tahu apa yg sedang dilakukannya. Sebagai peminat adalah lebih baik kita mendoakn agar dia terus diberikn hidayah," kata peminatnya.

Dalam pada itu, peguam bela Marshanda, Afdal Zikri menegaskn tindakan pelakon itu tidak mempunyai sebarang kaitan dngan perceraian tersebut.



Jelas Afdal, keputusan tersebut dilakukn adalah pilihannya sendiri tanpa paksaan daripada mana-mana pihak.

"Itu keputusan dia, kita harus hormati pilihan yg dia buat dan dia sudah matang untk menentukn apa yg terbaik," katanya.

0 Komentar untuk "BERITA Selebriti Terkenal Buka Tudung Selepas Kena Cerai"
Back To Top