malaynews1. Powered by Blogger.

PELIK [5 Gambar] Bapa Zalim, Potong & Rebus Tangan Anak Tiri

Kekejaman seorang bapa tiri di China yg sanggup memotong tangan anak lelaki tirinya dan kemudian merebus tangan itu di dalm sebuah periuk air yg sedang mendidih terbalas apabila dia dijatuhkn hukuman penjara 11 tahun.


[5 Gambar] Bapa Zalim, Potong & Rebus Tangan Anak Tiri


Ketika kejadian, Wang Xinyu, 31, dipercayai mengalami pertengkaran kecil dngan isterinya di dalm telefon berhubung masalah kewangan.

Sejurus selepas perbualan dimatikan, suspek hilang sabar dan bertindak merotan anaknya Xiao Jun, 9, sebelum memotong tangan kanak-kanak itu dngan pisau pemotong daging dan mencampakkannya ke dalm periuk bagi menyukarkn ia disambung kembali lapor Mirror Daily.




"Saya dengar kanak-kanak itu merayu, ayah jangan ayah. Kemudian dia menjerit, tetapi saya tidak menyangka ia akn menjadi insiden yg dahsyat begini," menurut jiran suspek.


Bagaimanapun, selepas kejadian itu suspek sendiri menelefon polis untk mengaku apa yg telah dilakukn dan membawa kanak-kanak malang tersebut ke hospital untk mendapatkn rawatan.




Setelah tangannya dipotong oleh bapa tirinya, Xiao Jun memberitahu polis: "Saya sentiasa fikir dia benar-benar akn menjadi ayah yg baik kepda saya, saya suka dia. Tapi kini semuanya hancur. Saya tidak tahu mengapa dia berbuat demikian '

Wang Xinyu hilang pekerjaan sebagai pemandu kren akibat dari jenayah itu, yg bererti bahawa budak lelaki itu kini kurang upaya dan ibunya juga tidak lagi mempunyai sumber pendapatan.




Isteri Wang, Xiao Shen, bagaimanapun tetap memaafkn Wang walaupun Wang telah melakukn serangan ke atas anaknya.

Di Mahkamah Shenyang Rakyat pula, Wang meminta maaf dan mengaku memotong tangan kanan Xiao Jun. Peguamnya berhujah Wang bertindak 'kerana mengikut gerak hati' dan meminta mahkamah memberi hukuman ringan


Bapa tiri mangsa ditahan polis


Wang meminta maaf dan mengaku melakukn jenayah itu di Mahkamah Shenyang. Beliau hanya dipenjara 11 tahun setelah mahkamah menimbang yg beliau telah menunjukn rasa bersalah (meminta maaf), bertindak "kerana mengikut gerak hati" dan kesalahannya juga telah dimaafkn oleh ibu mangsa.

0 Komentar untuk "PELIK [5 Gambar] Bapa Zalim, Potong & Rebus Tangan Anak Tiri"
Back To Top