malaynews1. Powered by Blogger.

ARTIS Haiza Masih Setia Dengan Muzik Dangdut



Haiza baharu sahaja melancarkn single terbaharunya

Penyanyi Haiza akn mengekalkn konsep dangdut dalam lagu-lagunya kerana serasi dngan genre tersebut dan ia turut dibuktikn menerusi penerbitan single terbaharunya berjudul Kerana.

Haiza, 34, bagaimanapun berkata, bagi menampilkn kelainan, dia menggabungkn muzik dangdut dan rap dalam lagu yg dicipta oleh Damian Mikhail dan menampilkn bekas anggota kumpulan Ahli Fikir iaitu Filsuf.

"Saya mahu mengekalkn dangdut dalam lagu-lagu saya termasuk single terbaharu biarpun ia mempunyai elemen rap di dalamnya namun itu bagi mengikuti cita rasa generasi muda masa kini.

"Karya yg dihasilkan oleh Damian cukup baik dan saya bertuah apabila dia bersetuju untk mencipta lagu tersebut khas untk saya," katanya kepada mStar Online.

Kerana dimuatkn dalm album mini penyanyi itu berserta empat lagu lain iaitu Semalam, Marilah Padaku, Semarak Hati dan Dua Kutub Magnet.



Haiza kini turut berjinak-jinak dalam bidang perniagaan.

Dalam pada itu, Haiza berkata, dia bersyukur dengan sambutan menggalakkn daripada peminat terhadap lagu berkenaan termasuk sokongan stesen radio kerajaan dan swasta terhadapnya.

"Alhamdulillah sejak dilancarkn pada April lalu ia mendapat sambutan yang baik daripada pendengar dan setakat ini Kerana telah menduduki carta hit teratas stesen radio THR Permata Pantai Timur FM dan Suria FM.

“Tak sangka lagu Kerana mendapat sokongan baik oleh semua stesen radio tempatan dan mengucapkn terima kasih kerana memberi peluang kepada saya untuk terus mengembangkan karier,” katanya.

Sementara itu, Haiza berkata, selain aktif menghasilkan lagu terbaharu menerusi syarikat produksinya, dia juga turut mengusahakn produk kesihatan dan kecantikan wanita.

Jelas Haiza, dia ingin berkongsi pengetahuannya mengenai kecantikan dan kesihatan dngan peminat selain menjadi usahawan berjaya suatu hari nanti.

"Saya tidak boleh mengharapkn kepada bidang nyanyian sahaja dan perlu melakukan sesuatu bagi menguatkn ekonomi keluarga.

"Alhamdulillah produk Haiza Jus Curcumae Vit-Plus yg membantu menambah tenaga badan, melancarkn haid dan proses pencernaan, merawat keputihan, menghaluskan kulit termasuk menghilangkn bau badan mendapat sambutan baik daripada pelanggan," katanya.





 

0 Komentar untuk "ARTIS Haiza Masih Setia Dengan Muzik Dangdut"
Back To Top