malaynews1. Powered by Blogger.

MENARIK Nabil Akui Pernah Bercinta Dengan Neelofa




Nabil akui dalam satu temubual dngn wartawan bahawa beliau pernah bercouple dengan Neelofa tak lama dulu.

Umum mengetahui kini Neelofa telahpun berpisah dengan Hans Isaac dan kembali solo.

Ahmad Nabil Ahmad Mahir yg kini berumur 26 tahun atau mesra disapa Nabil, mengakui yg dipanggil Lofa pernah berada dekat dalam hatinya.

Hubungan ini berlaku sebelum mereka berdua bergelar selebriti, kira-kira 5 tahun dulu.

Ini kata kata Nabil,
"Antara saya dengan Lofa, semua itu cerita lama lima tahun lalu. Sekarang kita fokus dngn kehidupan masing-masing. Pembabitan saya sebagai pengacara juga tidak kaitan dengannya."

"Sebaliknya meraih peluang yg diberikan kerana sebelum ini saya banyak menumpukan pada komersial sejak 2006 jadi saya terfikir kenapa tidak mencuba sesuatu yg lebih mencabar tambahan pula kepercayaan itu sudah diberikan pihak Astro. Lagipun bidang ini jika betul jalannya, boleh menjadi satu bidang menguntungkan."

"Pada majlis pelancaran program hLive! tidak lama dulu, saya sendiri menemubual Lofa dan semua berjalan dengan baik kerana masing-masing profesional."

"Saya berharap tiada yg mengaitkan kami lagi kerana saya sendiri ketika ini sedang mengenali hati budi seseorang dan mengungkit kisah lama kami itu rasanya tidak manis buat kedua-dua pihak."









Nabil Ahmad Mahir kini merupakan salah seorang pengacara hLive! yg seakan-akan E! news versi Malaysia.

Nabil Ahmad Mahir merupakan anak teruna kepada Dato Mahir dan pernah terlibat dalam beberapa iklan TV seperti Vitagen dan Pizza Hut.

p/s: Ini bukan Nabil Ahmad Raja Lawak tau !!




 


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.
0 Komentar untuk "MENARIK Nabil Akui Pernah Bercinta Dengan Neelofa"
Back To Top