malaynews1. Powered by Blogger.

Publisiti Murahan Bukan Cara Hanez Suraya



Jika diteliti, pelakon Hanez Suraya Abdul Aziz seringkali dihimpit dengan kisah-kisah peribadi berbanding kisah perkembangan kariernya. Timbul dakwaan mengatakan Hanez senang dengan situasi yg dihadapinya itu semata-mata mahu memastikan namanya sentiasa menjadi sebutan peminat hiburan tempatan. Malah, ada juga yg berpendapat yg Hanez suka mencari publisiti murahan. GUA mendapatkan komen Hanez berhubung dakwaan ini.

“Bukan saya yg mencipta kontroversi. Kontroversi tersebut datang daripada orang lain yg kurang berpuas hati dengan saya. Lepas satu, satu yg datang. Saya bukan mahu mencari atau pun menumpang populariti sesiapa, tapi ada sahaja pihak yg kurang berpuas hati dengan saya. Saya mahu fokus kepada kerjaya, jadi berita-berita sebegini saya rasa tidak perlu dihebahkan,” tutur pelakon ‘Love You Mr. Arrogant’ ini.
Tag : Hiburan
0 Komentar untuk "Publisiti Murahan Bukan Cara Hanez Suraya"
Back To Top