malaynews1. Powered by Blogger.

Lana Nordin Kini Berhijab? "Saya Tak Nak Mac Kenzie Saya Masuk Neraka"

Menjawab Isu Hijab, dan berhenti Berlakon, Lana Nordin Mengatakan Bahawa Buat Masa Kini Dia akan berhenti berlakon sementara waktu ini untuk honey moon dan fokus kepada suaminya. Suaminya yang baru masuk islam juga perlu banyak masa untuk belajar tentang islam. Walaupun terlalu banyak kenyataan yang sangat biadap mengenai Lana Nordin, namun Lana Nordin mengambil itu sebagai semangat untuk terus kehadapan dan berubah.

Lagipun, Lana Nordin sudah pernah pergi umrah. Soal Hijab Dan menutup Aurat, beliau menjawab, harap semua mendoakan saya secepatnya mendapat hidayah. Bukannya senang untuk melakukan perubahan secara drastik.

Admin juga sokong, iyalah, bukan mudah untuk meninggalkan sesuatu yang sudah terbiasa dalam kehidupan. Lana Nordin Meminta Agar Rumah tangganya diberkati dan disinari dengan rezeki dan berkat Daripada ALLAH TAALA.

Marilah kita bersama-sama mendoakan kesejahteraan mereka berdua. Tingkatkan positivity, kurangkan negativity. Jangan menjadi tuhan. Sekian :)


View the original article here

0 Komentar untuk "Lana Nordin Kini Berhijab? "Saya Tak Nak Mac Kenzie Saya Masuk Neraka""
Back To Top