malaynews1. Powered by Blogger.

Syatilla Melvin Serah Pada Shaheizy Sam Umum Hal Kahwin

Syatilla Melvin Serah Pada Shaheizy Sam Umum Hal Kahwin  | Syatilla Melvin menyerahkan kepada kebijaksanaan Shaheizy Sam untuk mengumumkan perkembangan berkaitan perkahwinan mereka.

Syatilla Melvin Serah Pada Shaheizy Sam Umum Hal Kahwin

Kata Syatilla, dia mengambil pendekatan sentiasa menyokong dan bersetuju dengan setiap apa yang diperkatakan oleh kekasihnya itu.

"Biarlah semua kenyataan itu keluar daripada mulut Sam sendiri kerana tidak manis saya sebagai seorang wanita untuk menghebahkan mengenai perkara tersebut.

"Buat masa sekarang ini, saya cuma boleh katakan no comment mengenai perkara itu dan saya serahkan segalanya kepada Sam untuk menjelaskan kepada orang ramai.

"Apa yang keluar daripada mulut Sam itulah juga jawapan saya kerana saya tidak akan sesekali mengeluarkan sebarang kenyataan sendiri mengenai perkara itu kepada umum," katanya.

"Saya Dapat Rasakan Jodoh Saya Dah Dekat" - Shaheizy Sam

Dalam pada itu, Syatilla turut menyifatkan hubungan mereka buat masa ini berlangsung dengan baik.

"Mungkin nanti bila sudah tiba masanya saya akan buka mulut mengenai perkara itu. Sekarang ini biarlah ia menjadi rahsia kami berdua dan bila tiba masanya nanti benda tersebut akan terbongkar juga," jelasnya lagi.

sumber
http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2015/04/23/syatilla-kahwin-sam/

View the original article here

0 Komentar untuk "Syatilla Melvin Serah Pada Shaheizy Sam Umum Hal Kahwin"
Back To Top