malaynews1. Powered by Blogger.

GEMPAR!!!2 Foto ibu Izara Aishah yang mengejutkan

Nampaknya bukan sekadar media dan peminat terasa hati dengan kesibukan Izara Aishah tetapi ibunya sendiri turut merasakan yg anak gadisnya itu terlalu kuat bekerja.

“Sekarang ni, sebenarnya saya tengah tak bercakap dengan mama. Mama merajuk dengan saya. Dia kecil hati sebab saya asyik kerja, kerja. Sampaikan saya balik rumah, memang tak berjumpa dengan mama dan adik saya. Iyalah, bila saya balik mereka dah tidur. Bila saya nak keluar ke lokasi, mereka tiada di rumah.”

“Sekarang ni saya tengah cari masa sesuai untuk bercuti sekejap dan luangkan masa dengan famili, mungkin nak bawa mereka pergi bercuti nanti,”
jelas Izara Aishah lagi.



Berikut ialah dua keping foto wajah ibu Izara Aishah yang cantik menawan.








 

0 Komentar untuk "GEMPAR!!!2 Foto ibu Izara Aishah yang mengejutkan"
Back To Top