malaynews1. Powered by Blogger.

TAHNIAH!!! Hafiz Suip Merancang Untuk Bertunang Tahun Hadapan


Penyanyi terkenal iaitu Hafiz Suip mengakui bahawa beliau merancang untuk mengikat tali pertunangan dengan kekasihnya yg hanya dikenali sebagai Fy pada tahun hadapan. Pun begitu, Hafiz yg merupakan bintang kelahiran Akademi Fantasia 7 itu berkata dia belum punya tarikh tertentu untuk dimaklumkan.


Si dia masih lagi berlajar dan saya hormat privasi dia untuk dia habiskan pengajiannya dalam jurusan perakaunan. Dia pun baru berumur 22 tahun. Malah dia akan tamat pengajian pada 2016. Kami memang serius dan InsyaAllah kami akan bertunang dulu.

Perancangannya dalam tahun hadapan, katanya ketika ditemui pada sidang media konsert Krisdayanti (KD) Live in KL 2014 bertempat di hotel Royal Chulan.

Meskipun Hafiz merasakan ianya satu keputusan yg awal untuk mengikat tali pertunangan dengan kekasihnya memandang usianya dan kekasih masih muda, namun Hafiz akui dia sudah bersedia untuk memikil komitmen untuk berumahtangga jika jodohnya sudah tiba.


Kahwin ini perkara yg baik dan jika ianya dipercepatkan secara tidak langsung boleh mengelak maksiat dan perkara yg tidak baik.

Saya berserah sahaja, kalau ada jodoh, saya sudah bersedia berkahwin pada usia muda, luahnya lagi. Hafiz telah dipilih menjadi artis jemputan untuk konsert tersebut yg akan berlangsung pada pukul 8.30 malam, 22 November ini di Dewan Plenary, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur.

Pemilihan Hafiz dibuat berdasarkan undian yg dijalankan menerusi laman Facebook pihak penganjur iaitu One Drop Perfumes dan lebih 22,000 peminat memilih Hafiz untuk digandingkan bersama Kris Dayanti. Semoga apa yg telah Hafiz rancangkan akan berjaya beliau laksanakan.

 

0 Komentar untuk "TAHNIAH!!! Hafiz Suip Merancang Untuk Bertunang Tahun Hadapan"
Back To Top