malaynews1. Powered by Blogger.

SERIUS!!! Telur Jadi Kuat Seperti Batu Selepas Di Cat


Sungguh hebat dan menarik apabila sebiji telur yg di spray dengan cat ini membuatkn telur tersebut keras seperti batu dan tidak pecah walaupun di jatuhkan dari tempat yg tinggi. Hebatkan,ini bukan rekaan tapi ini adalah satu teknologi yg telah diperkenalkan dan sudah di gunakan tanpa kita mengetahui.

Cat yg bernama Line-X ini telah di uji dengan semua benda-benda lembut seperti buah tembikai,piring seramik,bata pasir dan di jatuhkan dari tempat yg tinggi.Di bawah adalah gambar di mana seorang ahli gusti sumo berdiri di atas gelas plastik pakai buang yg telah di spray cat line-x.

Selepas memijak gelas tersebut beliau berjaya berdiri di atasnya tanpa merosakkan lansung struktur gelas plastik itu.

Cat ini telah barjaya menarik perhatian ramai syarikat besar untuk menggunakannya seperti syarikat kereta,pihak tentera laut Amarika Syarikat untuk di cat pada kapal selam.Kehabatan cat ini telah menarik perhatian majalah-majalah berkaitan dengan permotoran seperti Motor Trend, Truckin, Sport Truck, Street Trucks, Petersons 4-Wheel dan Offroad.

Produk hebat ini jugak boleh di gunakan sebagai cat rumah untuk rumah lebih kukuh apadila di landa bencana alam seperti gempa bumi atau pun sebagai bilik kebal yg tidak musnah apabila terkena letupan bom.Salah satu bagunan yg telah menggunakan cat ini ialah bagunan kementerian pertahanan Amarika Syarikat,Pentagon.

Memang hebat dan menarik.Jadi kepada pembaca Siakapkeli kalau nak telefon anda selamat dan tidak pecah skrin apabila jatuh spray la cat ini okay.huhuhu



 


SIAKAPKELI

0 Komentar untuk "SERIUS!!! Telur Jadi Kuat Seperti Batu Selepas Di Cat"
Back To Top