malaynews1. Powered by Blogger.

GEMPAR!! Video Adegan Ber Bikini Miera Liyana Tapi FIzz Fairuz Tak Bernafsu





Miera Liyana yg dikatakan agak daring kerana babak tertentu yang mana dia
mengenakan babak tertentu yg mana dia mengenakan pakaian bikini di samping

pelakon Fizz Fairuz.

Namun, dia menganggap ia sebagai satu cabaran dan pengalaman untuk karier

lakonannya itu. Baginya sewaktu filem itu dalam penggambaran dia hanya berumur

19 tahun dan masih mentah dalam dunia lakonan.

“Saya buat hanyalah untuk memenuhi karakter dan menunjukkan kemesraan sahaja.

Saya ada juga bercakap dengan pengarah mengenai babak tersebut tetapi dia 

mengatakan akan adanya proses editing dan kamera trick dilakukan di situ.



Saya rasa ini yg pertama dan terakhir babak daring yg saya lakonkan itu,”
katanya.Sekiranya ada tawaran untuk dia melakukan aksi daring sebegitu dia
sekali lagi menegaskan akan menolaknya dan hanya akan memilih skrip yg
bersesuaian dengan apa yg dikehendakinya.

“Saya akan pilih lagi skrip dan takkan main ambil seperti bidan terjun di mana semua 

projek ambil. Bagi saya nak kata saya berani buat aksi macam itu tidak juga, malah 

ada yg lebih ekstrim daripada saya. Itu hanyalah pengalaman untuk saya lebih pandai

memilih,” katanya.

Sebelum memulakan aksi yg bakal mencetuskan kontroversi itu, Miera sendiri telah 

hubungi dan memberitahu ibunya yg juga merangkap sebagai pengurusnya untuk

menjalankan aksi tersebut. Ternyata ibunya memahami dengan apa tanggungjawab 

yg perlu dilaksanakan oleh anaknya itu selagi tidak mengaibkan dirinya sebagai 

seorang gadis.

“Sebelum itu, ada saya menghubungi dan memberitahu mama yg juga merupakan 

pengurus saya untuk memulakan babak ini. Apa-apa dia yg akan tahu dulu dan dia 

akan pastikan bahawa di set penggambaran ada yg menjaga saya dan begitu juga

dengan babak yg akan dilakonkan saya itu agar tidak keterlaluan,” ujarnya.

Dia juga tidak menganggap dieksploitasi kerana beranggapan apa yg dilakukannya

itu adalah sebagai satu cabaran baginya. Berlakon di samping Fizz Fairuz sendiri yang 

sudah dianggapnya sebagai abang tidak ada sekelumit perasaan malah mengagumi

aktor tersebut di samping aktres jelitawan Lisa Surihani yang turut tampil bersama 

dalam filem.

“Tak boleh tutup mulut semua orang, saya masih baru ketika itu. Saya anggapnya 

sebagai satu cabaran. Saya bukan jenis orang yang cakap tak nak, sebab masih tidak

mencubanya lagi & saya buat dan ada pengalaman itu semuanya.

“Saya dan Fizz sudah macam adik-beradik. Kalau tengok saya pakai bikini dalam 

babak itu, dia dah macam tak kisah dan anggap saya sebagai adiknya. Saya tak ada 

rasa kesal, kerana itu semua pengalaman untuk saya pilih skrip dan saya tak rasa itu
satu kesilapan,” tambahnya.


 


FUNTIMES

0 Komentar untuk "GEMPAR!! Video Adegan Ber Bikini Miera Liyana Tapi FIzz Fairuz Tak Bernafsu"
Back To Top