malaynews1. Powered by Blogger.

GEMPAR!!! Pasangan "Melekat' Semasa Melakukan Hubungan Dalam Laut




Sepasang kekasih Itali telah dikejarkan ke hospital apabila kedua-duanya 'melekat' selepas melakukan seks di dalam laut di wilayah Marche.

Akbar Il Mattino telah melaporkan pasangan tersebut yg sedang memadu asmara di sebuah pantai yg lengang dengan pengunjung telah membuat keputusan untuk melakukan seks di dalam laut di Porto San Giorgio untuk membuktikan cinta mereka.

Namun begitu, kisah cinta mereka bertukar menjadi mimpi ngeri apabila pasangan lelaki gagal menarik keluar 'anu' yg melekat pada pada teman wanitanya akibat dari sedutan air laut lapor akhbar tersebut.

Mereka terus berada di dalam laut sehinggalah disedari oleh seorang wanita yg sedang bersiar-siar di tepi pantai tersebut dan kemudian memberikan mereka tuala selepas mereka berenang ke tepian.

Setelah doktor dipanggil, mereka di bawa ke wad kecemasan hospital terdekat. Wanita tersebut telah diberikan suntikan yg selalu diberi kepada wanita mengandung di bahagian uterusnya bagi melepaskan 'anu' teman lelakinya yg terlekat.

Kejadian ini bukanlah kali pertama berlaku. Pada bulan Julai lalu, sepasang kekasih di Zimbabwe turut 'melekat' hampir 7 jam dan dileraikan oleh bapa kepada pasangan lelaki tersebut.

Awal tahun lalu, pasukan bomba di Sepanyol telah dipanggil untuk menyelamatkan seorang wanita sepauh bogel yg terjatuh ke dalam lubang air sedalam 15 meter ketika melakukan hubungan seks.

 


DUNIABARU

0 Komentar untuk "GEMPAR!!! Pasangan "Melekat' Semasa Melakukan Hubungan Dalam Laut"
Back To Top