malaynews1. Powered by Blogger.

WOW!!! Uqasha Senrose Cantik Bertudung, Manis Gitu


Pergh!!~ Cantiknya... Memang menawan, manis, jelita dan mempersona sungguh apabila Uqasha Senrose bertudung. Memang boleh tangkap cintan dibuatnya.

Tahniah kami ucapkan kepada Uqasha atas penghijrahan ini. Semoga semakin murah rezeki dan hidup semakin diberkati.

Bekas kekasih Pekin Ibrahim ini menyatakan penghijrahannya ini tidak ada kena mengena dngan mana-mana lelaki.

Jadi ia bukanlah sebab putus cinta baru-baru ini. Baguslah macam itu.



Nak bertudung hati kena ikhlas. Kata Uqasha menerusi portal GUA:


Saya rasa tak perlulah sampai saya nak kena beritahu satu dunia yg saya kini sudah bertudung. Saya percaya, lambat-laun orang akan tahu juga mengenai perkara ini.

Saya pakai tudung atas diri saya sendiri. Jika pakai kerana dipaksa, perkara ini tidak akan kekal. Saya mahukan yg terbaik untuk diri saya dan jika boleh, saya nak benda ini berterusan. Saya harap orang mendoakan yg baik-baik untuk saya

 














 

0 Komentar untuk "WOW!!! Uqasha Senrose Cantik Bertudung, Manis Gitu"
Back To Top