malaynews1. Powered by Blogger.

SEDIH Pesanan Rita Rudaini Untuk Anak-Anaknya..




Selepas bercerai dengan suaminya Aidil Zafuan, Rita Rudaini membesarkan anak-anaknya hasil daripada perkongsian hidup dengan Aidil Zafuan berseorangan.. Bagi seorang wanita yg bergelar ibu tunggal, anak-anaknya adalah segala baginya dan kebahagiaan serta kebajikan anak-anaknya adalah yg terpenting baginya agar anaknya dapat membesar dengan sempurna. 



Dengan tuntutan nafkah oleh Rita Rudaini daripada bekas suaminya Aidil Zafuan masih tiada kesudahannya. Rita Rudaini kini giat menjalankan perniagaan produk kecantikan di samping meneruskan kariernya sebagai seorang pelakon.



Pagi ini, sekeping foto yg dimuat naik oleh Rita menerusi laman Instagram ternyata menyentuh perasaan ribuan followers di Instagramnya.






mylittleheaven everything 4 u anak2…u olls berhak bahagia dan hepi…mommy akan pastikn u olls sentiasa hepi slalu dan tiada kurang di mana2..



walaupon di mata org luar,kita serba kurang tp yg penting kita BAHAGIA anak2ku…jgn bimbang ank2ku,bukan mommy keseorangan menjaga kamu di dunia ini tetapi ingat,ALLAH ADA MENJAGAMU SELALU ANAK2KU…



insyaallah 1day ada bahagian utk mereka yg menganiaya mu ank2 yg telah ALLAH JANJIKAN…mommy doakn kita selalu di lindungiNYA dan di beri kebahagiaan kasih syg yg melimpah ruah..amin…syg kamu #mylittleheaven ..jd ank2 yg soleh dan pimpin tgn mommy ke jannah nnti ye..








Arjuna dan Rayyan



Semoga Rita Rudaini serta Aidil Zafuan dapat mencpai kata persetujuan berkenaan tuntutan nafkah yg dibuat oleh Rita Rudaini demi kepentingan anak-anak mereka. Semoga Rita Rudaini perolehi apa yg terbaik buat anak-anaknya..





 
0 Komentar untuk "SEDIH Pesanan Rita Rudaini Untuk Anak-Anaknya.."
Back To Top