malaynews1. Powered by Blogger.

GEMPAR!!! Reaksi Jep Sepahtu isu gambar intimnya bersama Nazeera Sardi

Pelawak Jep (Sepahtu) menjelaskan foto dia bersama seorang wanita yg dimuatnaik di akaun Instagram miliknya merupakan orang yg paling rapat dengannya buat masa ini.

Bagaimanapun Jep atau nama sebenarnya Mohd Nadzri Zainal Abidin, 29, berkata, dia enggan menjelaskan status perhubungan tersebut mahupun mendedahkan lebih lanjut identiti wanita berkenaan.

"Tak tahu nak cakap macam mana tetapi apa yg boleh saya katakan, dia adalah wanita yg paling rapat dalam hidup saya setakat ini.

"Dan tiada apa yg perlu dirahsiakan. Sebab itu saya memuat naik beberapa foto kami di Instagram,"
katanya kepada mStar Online.

Jep ditemui pada majlis pengumuman peserta Maharaja Lawak Mega (MLM) di Hotel Le Meridian di sini pada Selasa.

Baru-baru ini, Jep telah berkongsi beberapa keping foto bersama seorang wanita yg dikenali sebagai Nazeera Sardi di akaun Instagram miliknya.


Perkara itu membuatkan ramai mengandaikan wanita tersebut merupakan kekasih Jep dan gembira mengenainya.

Bagaimanapun ada juga yg meluahkan rasa kecewa kerana Jep sudah berpunya.

Sementara itu, Jep memberitahu, dia telah mengenali wanita tersebut sejak enam tahun lalu namun mereka terputus hubungan pada dua tahun lepas.

"Tiba-tiba pula kami berkawan balik pada awal tahun ini. Kenapa dia? Perkara ini melibatkan hati, biarlah hati saya seorang saja yang tahu.

"Yang penting kami sudah pun mengenali keluarga masing-masing. Tetapi jangan pula ingat saya memuat naik foto-foto berkenaan kerana ingin melenyapkan gosip saya sudah bertunang.



"Bukan. Saya nak buktikan yg saya bukan gay...hahaha," katanya dengan nada bergurau.

Terdahulu, sebuah akhbar mingguan melaporkan Jep telah mengikat tali pertunangan pada awal Januari 2014 dengan wanita sekampung dengannya di Kluang, Johor.

Difahamkan wanita tersebut bekerja di sebuah stesen radio tempatan. Bagaimanapun, Jep menepis dakwaan tersebut.






 

0 Komentar untuk "GEMPAR!!! Reaksi Jep Sepahtu isu gambar intimnya bersama Nazeera Sardi "
Back To Top