malaynews1. Powered by Blogger.

ARTIS!!! 5 Gambar Juliana Evans Paling Mengejutkan



Pelakon dan model terkenal, Juliana Evans yg mengambil keputusan untuk 

menyambung pengajian di Akademi Filem New York menyatakan dirinya banyak 

menimba pengalaman ketika menetap di Los Angeles selain ada mengintai peluang

berlakon.



“Saya seronok berada di sini kerana banyak pengalaman baru yg ditimba. Cara 

mereka bekerja juga sedikit berbeza daripada kita. Di sini ramai kenalan yg sering

membantu saya, memberi peluang serta galakan kepada saya untuk bergiat aktif. 



Jadi tidak terasa sunyi melainkan rindu kepada keluarga dan teman-teman rapat.”

“Namun, saya ambil keputusan untuk kembali kerana tanpa disangka walaupun tinggal

jauh beribu batu dari Malaysia, ada pelbagai tawaran menarik menanti saya.”



“Malah ada produser sanggup menunggu sehingga saya pulang dan baru mereka akan

mulakan penggambaran. Ini sangat membuatkan saya terharu kerana saya fikir mungkin 

orang sudah tidak ingat kepada saya kerana bertahun juga menetap di LA. Insya-Allah 

saya akan terbabit dalam sebuah produksi filem hujung tahun ini,” katanya.












 

0 Komentar untuk "ARTIS!!! 5 Gambar Juliana Evans Paling Mengejutkan"
Back To Top