malaynews1. Powered by Blogger.

GEMPAR Bukti Tesco Cekik Darah Pengguna?


Tesco merupakan sebuah pasaraya terkemuka di Malaysia dengan jaminan harga barangan paling murah maka ia menarik ribuan pengunjung sehari untuk mendapatkan barangan yg murah seperti yg di war-warkan.

Namun tanpa disedari Tesco juga cekit darah dan menjual barangan tak masuk akal.Info ini sekadar perkongsian untuk anda menilai sendiri apa yg penulis sampaikan.

Pada Hari Sabtu yg lepas penulis pergi ke Tesco Bukit Beruntung Rawang untuk membeli susu jenama Frisolac sangat mengejutkan apabila harga susu pada kebiasaannya dijual dengan RM52-RM57 dijual pada harga RM87.30 di Tesco Bukit Beruntung.

Kemudian Penulis telah keluar dan survey di kedai berdekatan didapati susu tersebut dijual pada harga RM53.90 sahaja.

Apa yg menulis ingin sampaikan disini sebelum anda membeli barangan di pasaraya seperti Tesco dan seumpama dengannya ketahui dahulu harga susu tersebut kemudian pastikan anda melihat harga yg di scan oleh cashier sama seperti harga offer supaya anda tidak tertipu.

Jadi selepas ini hati-hatilah ketika membeli susu bayi di Pasaraya Tesco supaya anda tidak menjadi mangsa cekitk darah pasaraya ini sila sebarkan kepada rakan-rakan yg lain







 

0 Komentar untuk "GEMPAR Bukti Tesco Cekik Darah Pengguna?"
Back To Top