malaynews1. Powered by Blogger.

ARTIS Yana Samsudin nafi pakai botox, wajah muka berubah!

Memetik portal mStar semalam, Yana Samsudin menafika yg dia telah menjalani pembedahan untuk mencantikkan mukanya.

Dakwaan itu timbul apabila ada sesetengah pihak mendakwa wajahnya sekarang lain daripada yg dahulu (gambar atas, sebelah kanan yg terkini).
"Saya tak kecil hati pun bila orang kata saya buat (pembedahan) muka. Nak buat macam mana, saya sudah jelaskan segala-galanya tetapi mereka tetap persoalkan wajah saya yg kononnya berubah.

"Tetapi saya mengakui, dari kecil sampai ke besar, muka saya berubah sedikit dari semasa ke samasa. Tetapi tidaklah ketara sangat. Bukan saya sahaja, adik saya pun begitu,"

"Berdasarkan pemerhatian saya, individu yg menjalani pembedahan plastik atau suntikan botoks tidaklah menunjukkan perubahan wajah yg ketara.

"Dan saya pelik kenapa sesetangah wanita begitu obses mahu berbuat demikian. Sedangkan mereka tahu dengan risiko yg bakal dihadapi pada masa akan datang nanti,"

"Selain itu saya juga mengamalkan pengambilan makanan tambahan serta ulam-ulaman. Itu sahaja," -Yana

View the original article here

0 Komentar untuk "ARTIS Yana Samsudin nafi pakai botox, wajah muka berubah!"
Back To Top