malaynews1. Powered by Blogger.

SEMASA Zarul Umbrella Tetap Setia Dengan MAS


Zarul yg juga penyanyi kumpulan Umbrella, memberitahu dia akn terus berkhidmat sebagai pramugara di Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS).


Zarul Umbrella Tetap Terus Setia Dengan MAS

Menurut Zarul, 41, walaupun ada rakan-rakan yg menasihati dirinya agar berhenti dan mencari kerja lain sejak tragedi MH17, dia nekad untk terus bekerja di awan biru.

Luahan hati Zarul yg popular dngan lagu Ramalanku Benar Belaka dimuatkn di status laman sosial Facebook miliknya yg berbunyi:

"Kata Lokman iaitu kwn rapat saya kepda saya sebentar td, "Rul aku harap kau cari kerja lain lah, dah naik risau aku dibuatnya" - Sayu gak dgr tp alhamdulillah setakat ini semangat saya masih kuat utk terus terbang di awan biru"



Pada masa sama, status lain Zarul turut meminta orng mendokan keselamatan rakan-rakannya yg bekerja di MAS.

Zarul atau nama sebenarnya Zairulkefli Husin telah berkhidmat dngan MAS sejak 14 tahun lalu. Beliau juga popular dngan single duet bersama Marsha yg bertajuk ‘Satu Masa’.

0 Komentar untuk "SEMASA Zarul Umbrella Tetap Setia Dengan MAS"
Back To Top