malaynews1. Powered by Blogger.

MENARIK Zizan Razak beraya dengan Emma Maembong



BILA bercerita mengenai sambutan hari raya, pastinya zaman kanak-kanak adalah antara momen terindah yg diingati sampai bila-bila.

Akui perkara yg sama, pelakon dan pelawak, Zizan Razak turut berkongsi kemeriahan pagi rayanya ketika zaman kecilnya.

“Apa yg saya ingat sampai sekarang adalah suasana malam raya kami sekeluarga.

“Ketika itu, kami akan berkumpul sekeluarga untk menunjukkn baju yg akn dipakai pada pagi raya.

“Memang meriah sebab masing-masing teruja dngan pakaian baru.

“Tapi sekarang bila sudah meningkat dewasa, semua aktiviti ini ditinggalkn, tambahan pula dngan jadual padat saya yg jarang dapat pulang awal ke ke kampung,” ujarnya.

Akui rindu dngan suasana itu, tahun ini Zizan merancang meluangkn masa lebih lama di kampungnya.

“Tahun ini memang saya akn cuba balik awal dan kalau boleh, saya mahu buat semua aktiviti raya yg sudah lama kami tidak lakukan.

“Memang saya rindu dngan sambutan yg meriah seperti zaman kanak-kanak dulu,” katanya sambil tertawa kecil.

Tambah Zizan lagi, sambutan hari raya tahun ini juga dianggap lebih bermakna dngan kehadiran kekasih hatinya, Emma Maembong.

“Tahun sebelum ini juga saya sempat bertemu Emma pada hari raya, kebetulan dia juga orng Terengganu.

“Tapi bezanya, tahun ini mungkin hubungan kami yg lebih rapat,” katanya sebelum mengakhiri perbualan.

 

0 Komentar untuk "MENARIK Zizan Razak beraya dengan Emma Maembong"
Back To Top