malaynews1. Powered by Blogger.

MENARIK Gambar Siti Nurhaliza Dan Cucunya Ayden

 Umum mengetahui Datyo Siti Nurhaliza masih lagi belum di berikn rezeki oleh Allah S. W.T atau tepatnya dikurniakn anak dalm perkahwinannya bersama Datuk K.



Bagaimanapun, Datuk Siti dan datuk K tetap tenang menangani dugaan mereka sekeluarga itu. Walaupun begitu, Datuk Siti Nurhaliza tetap merasa bahagia dapat menimang anak kecil iaitu cucunya, Ayden.



Untk info anda, Ayden ini merupakn cucu sulung Datuk K hasil perkongsian hidup anak sulungnya Anas Zawawi dngan Nasha Alyssa yg merupakn anak perempuan Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein Onn.



Anas Zawawi dan Nasha Alyssa telah melangsungkn pernikahan pada Disember 2012 dan Ayden ni dilahirkn pada Disember 2013 lalu. Kini usia Ayden mungkin sekitar 6 bulan lebih-lebih la kot. Comelkn gelagat Datuk Siti dan Ayden. Disertakn juga foto Datuk K menyusukn cucunya itu.



Tidak dinafikn, admin dan ramai lagi peminat Datuk Siti diluar sana tidak sabar menantikn cahaya mata sulung Datuk Siti. Sabarlah, belum ada rezeki mereka lagi.



Apapun, marilah kita sama-sama doakan yg terbaik buat pasangan Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K sama ada kebahagiaan didunia dan juga di akhirat kelak. Insyaallah.

0 Komentar untuk "MENARIK Gambar Siti Nurhaliza Dan Cucunya Ayden"
Back To Top