malaynews1. Powered by Blogger.

KONTROVESI Qi Razali Saya cuma mahu pujuk dia



HUBUNGAN Qi dan Nelydia sering menjadi perhatian umum kerana mereka merupakn selebriti.

BARU-BARU ini, sebuah portal hiburan ada menyiarkn artikel mengenai pasangan sama cantik, sama padan iaitu Qi Razali dan Nelydia Senrose yg dikatakn bergaduh di sebuah pusat membeli-belah di Damansara.

Bagaimanapun, selepas itu pelakon Nelydia telah tampil memberikn kenyataan bahawa ia adalah normal jika pasangan kekasih berselisih faham.

Ibarat pepatah, sedangkn lidah lagi tergigit, ini pula pasangan yg bercinta. Namun, masih ada pihak yg mengecam Qi dngan mengatakn pengacara Destinasi Bajet itu tidak menghormati wanita dan bulan Ramadan apabila bertindak bergaduh di tempat awam.

KAMI! cuba mendapatkn kenyataan pemilik nama penuh Qushairi Mohammed Razali itu untk membela diri daripada kecaman tersebut.

Ikuti temu bual  bersama Qi menerusi kiriman WhatsApp selanjutnya.

KAMI!: Bolehkah Qi komen mengenai perselisihan faham yg berlaku antara anda dan Nelydia di tempat awam baru-baru ini?

QI: Memang ada perselisihan faham. Biasalah perhubungan mana yg tidak berlaku perselisihan faham. Benda kecil sahaja tetapi apabila orng bercerita ia jadi lebih besar. Sedangkan, selepas itu kami pergi berbuka bersama-sama. Bagi saya, tidak perlu hendak pepanjangkn perkara ini.

Bagaimanapun terdapat artikel dalm ruangan gosip keluaran akhbar pada Ahad lalu menyifatkn tindakan anda dngan berseteru di tempat awam itu tidak menghormati wanita dan juga bulan Ramadan. Boleh anda beri sedikit penjelasan tentang itu?

Saya rasa tidak patut keluarkn kenyataan macam itu. Kita tidak tahu cerita sepenuhnya. Tidak baik mengata di bulan puasa ini.

Mungkin mereka tidak tahu cerita sebenar. Jadi, apa yg boleh anda jelaskan?

Tidak ada apa-apa sebenarnya. Perselisihan faham itu terjadi disebabkn benda lain. Tidak ada kena mengena dngan saya. Saya cuma mahu pujuk dia (Nelydia) balik. Itu yg orng nampak seperti kami bergaduh. Bila mereka cakap saya tidak hormat wanita, jadi salahlah maklumat yg disampaikn oleh mereka itu. Saya juga tidak suka memanjangkn cerita yg negatif macam ini. Saya lebih suka bercerita tentang kerjaya. Maaf kalau jawapan saya ringkas tetapi itu hakikatnya. Tidak ada benda pun.

Apakah aktiviti anda sepanjang bulan Ramadan ini?

Sepanjang Ramadan ini saya sibuk dngan penggambaran rancangan baharu berjudul Kembara Qi. Sekarang saya di Kelantan. Selain itu, saya juga ingin menganjurkn majlis berbuka puasa dngan penyokong kerjaya saya. Insya-Allah ajak anak yatim sekali. Sebelum raya ini juga saya akn tolong ibu siapkn rumah untk sambutan Hari Raya Aidilfitri.

 

Tag : pujuk, Razali
0 Komentar untuk "KONTROVESI Qi Razali Saya cuma mahu pujuk dia"
Back To Top