malaynews1. Powered by Blogger.

HIBURAN Tahniah, Almy Nadia sudah hamil anak sulung

Menurut laman sosial Facebook milik, Khairul Noormaaidah Zali atau Aida (pemenang musim pertama Gadis Melayu TV9) dia telah mengucapkn ucapan tahniah kepda pasangn Fizz Fairuz dngan isterinya, Almy Nadia sebab sudah hamil anak sulung.

Agak mengelirukn kenyataan ini kerana Almy sendiri belum membuat kenyataan rasmi kepda media. Namun memetik portal GUA, Almy tidak menafikn perkara ini, dia akui yg kini di dalm proses awal kehamilan.

“Alhamdulillah. Kehamilan saya masih di peringkat awal. Sepatutnya berita gembira tersebut saya tak mahu dedahkn dahulu kepada semua kerana kandungan masih baru.Tapi Aida adalah rakan baik saya, dan saya berkongsi berita ini dngan dia.

Saya faham, dia sebagai kawan turut rasa gembira dngan berita ini dan berkongsi kegembiraannya menerusi Instagram. Kalau boleh, saya enggan hebohkn berita ini, tapi perkara sudah berlaku. Jadi kini saya hanya berharap agar peminat-peminat di luar sana dapat mendoakn agar saya dan kandungn saya selamat dan baik-baik sahaja, Insya-Allah,” -Almy
Almy Nadia selamat bergelar isteri kepada Fizz Fairuz Zainal pada 26 April yg lalu.

 

0 Komentar untuk "HIBURAN Tahniah, Almy Nadia sudah hamil anak sulung"
Back To Top