malaynews1. Powered by Blogger.

GOSIP Zizan Razak Beri Penjelasan Status Kecewa Emma Maembong


Zizan menyangkal hubungannya dngan Emma sedng bergolak.

Pelakon dan pelawak Zizan Razak menyangkal dakwaan hubungannya dngan Emma Maembong kini bergolak ekoran tindakn aktres itu memuat naik sekeping foto di laman Instagram miliknya yg menggambarkan seolah-olah percintaan mereka sedang dilanda badai.

Zizan atau nama sebenarnya, Razizan Abdul Razak, 30, berkata, luahan Emma itu langsung tiada kena mengena dngannya kerana hubungn mereka masih berjalan seperti biasa.

"Saya tidak rasa luahan perasaan itu ada kena mengena dngan saya atau hubungan kami sebaliknya percintaan kami masih berjalan seperti biasa tanpa sebarang masalah.


Luahan Emma menerusi sekeping foto di laman Instagram miliknya yg mengundang pelbagai presepsi daripada peminat mereka.

"Emma adalah seorng yg suka berkarya dan apa yg dimuat naik itu mungkin salah satu daripadanya," katanya kepada mStar Online ketika dihubungi di sini pada Isnin.

Emma dalm status di Intagramnya pada Ahad menggambarkn seolah-olah hatinya sedang kecewa apabila menulis status dia akan mencari lelaki lain yg boleh mengambil berat terhadapnya.

Luahan perasaan Emma itu mendapat perhatian ramai sehingga ramai yg mengandaikn hubungannya dngan Zizan Razak sedang dilanda masalah.



Malah peminat turut meminta Emma supaya bersabar dngan dugaan dalm perhubungan cinta dan berharap kemelut yg berlaku diantara mereka dapat diselesaikn secara baik.

Dalam pada itu, Zizan berkata, dia dan Emma baharu sahaja menjayakn sebuah majlis di ibu negara pada malam Ahad lalu.


Hubungan Emma dan Zizan tiada masalah.

Malah kata Zizan, dia tidak melihat sebarang keperluan supaya gambar itu dipadam kerana ia mungkin ditujukn kepada individu tertentu yg sedang mempunyai perasaan sedemikian.

"Tidak perlu buang kerana mungkin apa yg diluahkn itu mewakili orang-orang yg mempunyai perasaan sedemikian.

"Saya dngan Emma ok jer malah baru semalam kami bersama-sama menjayakn sebuah acara bersama-sama," ujarnya.

 

0 Komentar untuk "GOSIP Zizan Razak Beri Penjelasan Status Kecewa Emma Maembong"
Back To Top