malaynews1. Powered by Blogger.

ARTIS Qi Razali Mengamuk Lagi

Selepas timbul kontroversi dia bergaduh dngan Nelydia Senrose di tempat awam, Qi Razali sekali lagi berang apabila khabar angin dikaitkn mesra dngan pelakon Nora Danish ditimbulkn semula oleh seorng individu di laman sosial Twitter.


Qi Razali Mengamuk Lagi

Menurut Qi, perkara tersebut membuatkn dia tertekan kerana tuduhan itu sedikit sebanyak menjejaskn hubungan cintanya dngan aktres Nelydia Senrose.

"Ada orng cuba buat fitnah lagi di Twitter, mungkin kerana keluar filem Bencinta kelmarin di televisyen, gosip itu timbul semula yg mana ia tidak berasas langsung.

"Kalau cerita tu betul saya tidak kisah dan kalau cerita itu tak betul pun saya akn diam sahaja tetapi kalau sampai menjejaskn hubungan saya macam mana? Tak kan saya nak diam,"

 

Qi berkata demikian ketika diminta mengulas tentang statusnya di laman Twitter pada Isnin lalu yg berang dngan tindakn seorng pengikut di laman Twitter kerana menyebarkn fitnah iaitu khabar angin tentang dirinya mempunyai hubungan dNgan pelakon Nora Danish.

Dalam Twitter tersebut Qi memberitahu tuduhan itu merupakn sesuatu yg tidak masuk akal dan keterlaluan hingga menyakitkn orng-orng yg dekat dngannya.

Qi turut melahirkn rasa kesal apabila hubungan cintanya sering menjadi perhatian dan dihimpit pelbagai kontroversi.


Qi Razali Mengamuk Lagi

"Saya tulis status itu supaya dapat bagi mesej kepada orang yg sebarkn khabar angin itu. Saya tidak tahu apa niat dia berbuat demikian.

"Saya perlu pertahankan maruah saya juga sebab itu saya tulis di twitter untk betulkn keadaan dan lagi bagus kalau dapat jumpa orng tersebut dan berbincang apa masalah dia sebenarnya," kata Qi.

http://malaynews1.blogspot.com/2014/07/kontrovesi-qi-razali-saya-cuma-mahu.html





 
Tag : Mengamuk, Razali
0 Komentar untuk "ARTIS Qi Razali Mengamuk Lagi"
Back To Top