malaynews1. Powered by Blogger.

Hanez Suraya Merahsiakan Mr. R




Berita pelakon cantik Hanez Suraya bakal menamatkan zaman anak daranya tidak lama lg, bukan lg satu rahsia. Lebih-lebih lai sejak dua tiga menjak ini kerap tertera kenyataan dari tuan empunya badan sendiri mengesahkan mengenai hari bahagianya itu.

Menurut Hanez, 29, dia bukan berniat menjaja mengenai hal perkahwinannya tetapi tujuannya berterus terang kpd umum adalah kerana mahu mengelak daripada difitnah.

“Sebagai selebriti saya tahu yg peminat sentiasa ingin tahu mengenai diri saya. Saya bukan nak sorok-sorok. Lagipun kalau saya sorok, nanti bila ada yg nampak saya kelaur bersama dia, akan timbul pula cerita yg bukan-bukan. Jadi saya teruka untuk berkongsi kepada semua”, katanya ketika ditemui pada sidang media Anuerah Bintang Popular (ABPBH2013), baru-baru ini.
Tag : Hiburan
0 Komentar untuk "Hanez Suraya Merahsiakan Mr. R "
Back To Top