malaynews1. Powered by Blogger.

Gempar Julia Ziegler Jatuh Dalam Kubur





Perkara-perkara menakutkan sering terjadi ketika penggambaran filem seram malah para pelakon juga tidak terlepas daripada dikacau oleh 'sesuatu'.

Begitulah yg terjadi kepada pelakon cantik, Julia Ziegler apabila secara tidak sengaja dia terjatuh kedalam lubang kubur ketika penggambaran filem seram terbaru iaitu ‘Aku Akan Muncul’ arahan Krishnan Roy.

“Banyak perkara menakutkan yg terjadi pada saya & yg paling saya tak dapat lupakan ialah saya terjatuh dalam kubur.

“Sebenarnya saya ada sedikit ‘accident’ & itu yg menyebabkan saya tergelincir & terjatuh dalam lubang tersebut… Memang menakutkan lagi-lagi saya ini dah la bawa watak hantu.

“Nasib baik saya masih selamat & tidak mengalami apa-apa kecederaan yg teruk,”katanya ketika ditemui pada malam gala file ‘Aku Akan Muncul’ pada Rabu.
Tag : Hiburan
0 Komentar untuk "Gempar Julia Ziegler Jatuh Dalam Kubur"
Back To Top