malaynews1. Powered by Blogger.

CUN!!! Wajah Miss Universe 1965 Selepas 50 Tahun, Anda Pasti Terkejut..




Melihat wajah Ratu Cantik ini selepas 50 tahun memenagi Miss Universe pada tahun 1965, anda pasti terkejut kerana kejelitaannya masih kekal sama.. Ini kerana wajahnya masih sama malah kulitnya tampak muda dan anjal pada usianya kini, 67 tahun.



Apasra Hongsakula lahir pada tahun 1947 di Bangkok Thailand, namanya mula menjadi perhatian umum selepas memenangi Ratu Cantik Miss Universe pada tahun 1965 ketika dia berusia 18 tahun, dan merupakan jelitawan pertama dari Thailand yg memenangi Gelaran Miss Universe itu. 



Apasra dilahirkan dan dibesarkan di Bangkok, Thailand. Di pernah mendapat pendidikan di Penang, Malaysia. Dia pernah berkahwin dengan sepupu kepada Permaisuri Sirkit namun telah bercerai dan mempunyai seorang anak lelaki. Walaupun telah bercerai, dia sering mendapat perhatian di negaranya seperti dia masih mempunyai pertalian dengan keluarga di Raja.



Setelah 50 tahun berlalu sejak dia memenangi gelaran Miss Universe pada tahun 1965, kini, gambarnya menjadi viral dalam media sosial kerana ramai tidak menyangka pada usia sekarang dia kelihatan masih muda dan tidak jauh beza semenjak anugerah yg dimenangi 50 tahun lalu.



Namun dengarnya, bagi mengekalkan kemudaan wajah dia melakukan pelbagai rawatan anti-penuaan berjumlah 2.5 juta Baht (RM 253,289)



Bagaimanapun, pengurus kepada Apasra menafikan khabar angin tersebut dan memberitahu wajahnya adalah asli dan hanya rambutnya sahaja diluruskan dan mungkin itu jadi penyebab ratu cantik itu kelihatan muda.




















0 Komentar untuk "CUN!!! Wajah Miss Universe 1965 Selepas 50 Tahun, Anda Pasti Terkejut.."
Back To Top