malaynews1. Powered by Blogger.

MENARIK Tips Cepat Dapat Kekasih, Girlfriend Boyfriend

Adakah anda terperangkap dalam kotak kesunyian yg melampau DAN anda teringin sangat seorang yg boleh berkongsi segala masalah dan mendengar luahan hati anda? Penat berjalan keseorangan, membeli belah seorang diri, bersantai dengan mereka yg tidak teristimewa? KAMI akan tunjukkan beberapa tips agar anda dapat boyfriends @ girlfriend dalam masa yg singkat.
1. Ketahui gadis @ jejaka yang macam mana anda inginkan.
Bukan mudah untuk mendapat seseorang yang sempurna, setiap individu ada taste dia sendiri. Ada yg suka pasangan yg ganas, lemah lembut, gentlemen, baik hati, cantik, kacak dll pastikan apa yg anda mahukan itu tidak keterlaluan. (Hargai pasangan anda dan kenal hati budi dia terlebih dahulu sebelum serang hehe)
2. Tahu tempat sesuai untuk mendapatkan dia
Kadang-kadang ada yg suka mencari teman wanita @ lelaki di tempat terbuka, ada juga yg jumpa pujaan hati di tempat kerja dan ada juga yang berkenalan melalui laman sosial. Nasihat admin, elakkan berkenalan di laman sosial kerana ramai yg fake di sana.
3. Dekati gadis @ jejaka pilihan hati anda itu.
Setelah berkenan dan terjumpa pujaan hati, dekati dia tanpa rasa malu dan takut, be confident!
4. Pastikan anda dapat nombor telefon atau alamat rumah dia hehe.
Berbual dengan pujaan hati dengan selesa dan sopan, dapatkan nombor telefon dia dan kalau boleh hantar dia pulang ke rumah jika berkesempatan dll.
5. Ajak dia keluar.
Setelah anda dapat nombor hp dia, boleh la ajak dia keluar untuk mengeratkan lagi hubungan anda. Siap sedia untuk berkahwin hehe!
Tag : Informasi
0 Komentar untuk "MENARIK Tips Cepat Dapat Kekasih, Girlfriend Boyfriend"
Back To Top